7 september

7 september 2017 - Niegripp, Duitsland

Vandaag zelfs helemaal geen Wi-Fi. Vanmorgen heel even wat regen maar de rest van de dag droog gehouden. Het was wel heel erg bewolkt en veel wind (hoofdzakelijk tegen). Toch heerlijk gefietst en geëindigd in een gezellig pension. Morgen fietsen we naar Maagdenburg waar we gaan "polderen" over het verdere verloop van de terug reis.

1. Peer en Berna:
    7 september 2017
    Maagdenburg zijn wij ook geweest toen we van Polen kwamen . Je zult nu met de terugreis de wind wel meer tegen krijgen maar dan doe je er maar iets langer over. We wensen jullie wederom een goede reis morgen en we horen wel weer. Groetjes
  2. Jan en Anny:
    7 september 2017
    Vandaag een flinke "afzwaai" gemaakt richting Maagdenburg. Ga morgen maar eens lekker "polderen". Sterkte, wij horen wel hoe het afloopt. Groetjes
  3. Erik, Rita en Joris:
    8 september 2017
    Wij volgen jullie met veel belangstelling . Hopelijk wordt de herfstwind geen lastige tegenspeler . In zo'n geval , zeker niet forceren en blijven genieten van al het moois ...
  4. Kees Varenhout:
    8 september 2017
    Hoi Nightingales. Sinds gisteren ben ik op de hoogte van jullie ervaringen via Sjoerd. Fijn dat het goed gaat en jullie schieten al lekker op. Goede reis verder en tot ziens in Drunen.
  5. Ben:
    8 september 2017
    Als ik hier nu (8/9 12u) naar buiten kijk, kunnen jullie beter per duikboot verder (ik ken wel iemand die er een verkoopt :-). Hopelijk hebben jullie de buien een beetje kunnen ontwijken. Succes met de rest van de reis! Ben & Ria
  6. Bep & Guus Gortzak:
    8 september 2017
    Fijn dat het jullie goed gaat! Vandaag, vrijdag is het huilen wat het weer betreft en is het tennis vanochtend omgezet in koffie drinken en een tandarts bezoek.
    We wensen jullie nog een veilige en voorspoedige voortzetting van de tocht.
    Groetjes van, Bep en Guus