Berlijn 2017

20 augustus 2017 - Arnhem, Nederland

De kop is eraf.!! Vanmorgen om 09:15 zijn we uitgezwaaid door de buren en vertrokken naar Berlijn. Het weer was wat bewolkt en redelijk wat wind.....maar die hadden we mee dus dat was wel lekker fietsen. Het grootste deel van de tocht fietsten we langs het water en tussen de fruitbomen door. Gelijk al een heel mooi begin.

Vandaag 83 km. gefietst zonder zadelpijn, lekke banden of andere ongemakken.

1. Peer en Berna:
    20 augustus 2017
    Inderdaad de kop is eraf we hebben vandaag dikwijls gezegd ze hebben de wind mee dat fietst heerlijk . Geniet van je hotelletje vandaag en neem een lekker drankje. De weerberichten zijn voor de komende week gunstig wat wil je nog meer. Groetjes en we horen graag weer. Peer en Berna
  2. Peer en Berna:
    20 augustus 2017
    Rien denk wel morgen begint om 20.00 uur de repetitie van Open Kerk dus flink door trappen dus
  3. Carolien Hoffmans:
    20 augustus 2017
    Top! Een mooi begin; dat het jullie de hele reis voor de wind mag gaan!
  4. Ans van amerongen:
    20 augustus 2017
    Vanochtend in de Kerk aan jullie gedacht en toen ik de bloemen bezorgde bij de fam. van Wijlen dat ook aan hen bericht. Geniet van het laatste stukje Holland en op naar Duitsland. Lieve groet, Ans.
  5. Hendrika:
    20 augustus 2017
    Heel veel succes toegewenst en geniet van de mooie natuur onderweg
  6. Erik, Rita en Joris:
    20 augustus 2017
    Een mooie en veilige fietsvakantie toegewenst ! Geniet er samen van.
    Fijn dat we jullie belevenissen kunnen volgen ...
    Hartelijke groeten.
  7. Marie-Louise en Jaap:
    21 augustus 2017
    Morgen Duitsland in - fuer eine ganz lange Zeit - Gute Fahrt!
  8. Greet en Damiaan:
    21 augustus 2017
    Eine gute und schöne reise. Viel Spass unterwegs.
  9. Nicoline en Dick:
    21 augustus 2017
    Een hele goeie fietstocht gewenst, ik kijk weer uit naar de verhalen om te lezen.
  10. Ria de Bruin:
    21 augustus 2017
    Geweldig dat jullie weer zo'n mooie reis gaan maken. Het is leuk dat wij jullie weer kunnen volgen. Deze week wordt het mooi weer, dus genieten maar. Goede reis toegewenst
  11. Laurens:
    21 augustus 2017
    Geniet van jullie flinke fietstocht.
  12. Monique:
    21 augustus 2017
    Veel mooie, zonnige, veilige kilometers gewenst.
    We gaan jullie weer gezellig volgen.
  13. Lizet:
    21 augustus 2017
    Geniet van jullie tocht. Groetjes!