22 augustus

22 augustus 2017 - Legden, Duitsland

Vandaag weer een mooie tocht gemaakt van 77 km. Veel plezier gehad van ons navigatiesysteem bij het wat "afsnijden" van de route maar vooral in Eibergen waar men bezig is met een nieuwe weg inclusief viaduct. Alternatieve route is wel aangegeven voor auto's maar niet voor de fiets. Lang leve de Garmin.  Om 11:00 uur de grens met Duitsland gepasseerd.  Onderweg een heerlijk belegd broodje gekocht bij de bakker en dat opgegeten langs de route. Nu overnachten we in Dorf Munsterland een complex dat in het weekend heel druk zal zijn maar nu erg rustig maar met prima kamers, een heerlijke biergarten en goed restaurant.

1. Ria de Bruin:
    22 augustus 2017
    Wat een mooie streek is de Achterhoek. Wij komen regelmatig in Borculo bij de zus van Gerrit. Met de auto vinden wij het een lange rit maar jullie gaan zelfs op de fiets. Petje af hoor. Geniet van de mooie natuur.
  2. Khaled en Anneke:
    22 augustus 2017
    Wat een mooie route. Jullie zijn heel goed op weg. Mooie omgeving op de foto's. Het doet ons denken aan de fietstocht in juni. Fijn dat het weer goed is. Veel succes, we blijven jullie volgen.‍♀️
  3. Tjalf Mierq:
    22 augustus 2017
    Dat klinkt zeer goed, hopelijk gaan jullie nog meer van zulke dagen beleven.
  4. Ans van amerongen:
    23 augustus 2017
    Fijn dat alles zo goed gaat, vandaag 23 aug. ook in Drunen een prachtige zomerdag. Veel rijplezier vandaag en een hartelijke groet van Ans.