21 augustus

21 augustus 2017 - Borculo, Nederland

Vandaag van Arnhem naar Borculo. Vanmorgen om 07.00 uur opgestaan. Eigenlijk geen vakantietijd maar gisteren aan het eind van de dag werd mijn achterband zacht. In het hotel was een fietsverhuur waar Rien een goeie pomp kon gebruiken. Na het ontbijt stond de band weer plat. Rien naar de fietsenmaker gebeld in het centrum van Arnhem mijn band zo hard mogelijk opgepompt en daar naar toe geraced. Nieuwe binnenband er in. Ik de tassen gepakt en alles beneden bij de stalling klaargezet. Om kwart over tien konden wij starten voor onze 2e dag. Na 5 minuten zaten wij alweer op de goede route. Veel door de bossen gefietst en de bloeiende hei. Langs kleine gehuchtjes een prachtige tocht na 73 km. Kwamen we aan in Borculo. Een fantastische fietsdag heerlijk weer mooie paden soms heuvelig goedmom er vast aan te wennen. We hebben er van genoten.

1. Gerda:
    21 augustus 2017
    Wat een vervelend voorval zo'n binnenband . Maar vol goede moed weer verder.
    Vandaag heb ik een bank gekocht samen met Monique en suus. Helemaal gezellig en goede tips.
  2. Martine:
    21 augustus 2017
    Je ziet, onverwachte acties, gelukkig snel verholpen en weer een mooie tocht volbracht. Mijn zus heeft samen met haar man vele jaren in Borculo gewoond, dus ik ken de omgeving goed. Het weer mee, dus morgen weer vol goede moed in de benen, groet Martine
  3. Sofie:
    21 augustus 2017
    Hoi! Weer fijn aan het meereizen :) Hoop dat de band de enige materiaalpech wordt onderweg! Liefs!
  4. Carla Ottens:
    21 augustus 2017
    Nou nou gelijk al pech. Gelukkig in Nederland, vals plat dan bergje af. Veel succes en we gaan jullie volgen.
  5. Marie-louise en Jaap:
    Het weer zit mee! :) Die lekke band iets minder :(
    Veel fietsplezier!
  6. Ans van amerongen:
    22 augustus 2017
    Hopelijk is dit jullie laatste pech ,fijn dat het mooi weer blijft , op naar Duitsland, dag hoor vele groetjes Ans.
  7. Walter & Atie:
    22 augustus 2017
    prachtig gebied waar jullie doorheen reizen. Bij fietsen hoort een lekke band, maar het is prima opgelost.
    Goeie reis verder en geniet, morgen wordt het mooi weer.
  8. Marie-Louise en Jaap:
    25 augustus 2017
    Op de pedalen - steeds verder Duitsland in - hard op weg richting de Harz - en dan kan het wat heuvelachtiger worden... Succes!