9 september

9 september 2017 - Drunen, Nederland

Gistermiddag en avond hebben we nog wat rond gewandeld door Maagdenburg en onder andere een heel mooi huis van architect en kunstenaar Hundertwasser gezien echt heel bijzonder. Vanmorgen om 09:01 de trein genomen en via Hannover en Deventer naar 's-Hertogenbosch waar we om 15:37 uur aankwamen.en toen weer heerlijk op de fiets naar Drunen. In drie weken fietsen hebben we weer allerlei leuke dingen beleefd, aardige mensen ontmoet, in leuke pensions en hotels geslapen, behoorlijke inspanningen verricht, gelachen (niet gehuild) en ervaringen opgedaan. We hebben gemerkt dat onze fietsen eigenlijk niet geschikt waren voor de omstandigheden in het voormalige Oost Duitsland (nieuwe buitenband voor mijn fiets was niet te koop in de juiste maat !!) We hebben genoten van het schrijven van het blog maar nog meer van het lezen van de reacties.

1. Carolien Hoffmans:
    9 september 2017
    Welkom thuis Plonie en Rien! Die kilometertjes terug hebben jullie vlot gedaan ;)!
    Ben benieuwd naar jullie volgende fietsdoel. Maar eerst maar eens in het Drunense en omgeving de fietskuiten gesmeerd houden.
    Groet en tot ziens
  2. Peer en Berna:
    9 september 2017
    Fijn en gezond weer thuis jullie hebben toch een mooie rit gehad dan ga je in het voorjaar net de trein naar waar je vandaag op de trein bent gestapt en fiets je alsnog vandaar naar Drunen. Een heel fijn weekend en tot snel. Groetjes Peer en Berna
  3. Frits en Marjan:
    9 september 2017
    En vanavond in je eigen bedje...wat zal dat lekker slapen!
  4. Ria de Bruin:
    9 september 2017
    Welkom in Drunen. Jullie hebben een prachtige tocht gemaakt en zijn nu weer heelhuids thuis. Wat een prestatie. Wij doen het jullie niet na. Nu thuis maar nagenieten in een luie stoel. Groetjes van Gerrit en Ria.
  5. Nicoline en Dick:
    9 september 2017
    Welkom weer thuis. dank voor jullie leuke verhaaltjes iedere dag. we hebben er van genoten. nu nog even lekker rustig aan doen en in Drunen landen.
  6. Ben en Ria:
    9 september 2017
    Welkom weer in Nederland. Fijn dat jullie zonder noemenswaardige ellende thuis gekomen zijn, de materiaalpech uitgezonderd. Maar dat is niet het ergste. We hebben met jullie avonturen meegeleefd en we hopen dat er nog veel nieuwe avonturen zullen volgen, waar we dan weer graag deel van uit willen maken. Lekker bijkomen in alle luxe thuis en we zien elkaar weer gauw!!!
  7. Marianne en Jan:
    Welkom thuis 😙😙
  8. Sieger en Ria:
    9 september 2017
    Heerlijk weer thuis, ook niks mis mee.
    Het zit er weer op. Berlijn gezien, dat was het doel.
    Lekker even uitrusten van de lange reis!!
  9. Hendrika:
    10 september 2017
    Welkom thuis en nu zeker even acclimatiseren en nagenieten van de fijne, bijzondere fietstocht.
  10. Erik, Rita en Joris:
    10 september 2017
    "Oost west, thuis best" zegt het spreekwoord . Maar er meerdere dagen op uit met de fiets en dat in goede conditie om veel te zien en te beleven is van het allerbeste . Weinigen is het gegeven om jullie jongste prestatie na te doen ! Geniet nog na maar dagen na ...
  11. Geertje en Sjoerd:
    "Welkom Thuis"

Fijn dat jullie er weer zijn, geweldig drie weken fietsen .
    Ook weer fijn om thuis te komen 🚲 🚲 💐
  12. Martine:
    10 september 2017
    welkom thuis luitjes, zie net de mail pas. Mijn kleindochter Veere logeert hier een aantal dagen, een handenbindertje van 6 maanden. Weer een prestatie geleverd! Onze dochter heeft vannacht voor de eerste keer de 80 van de Langstraat gelopen, ze was kapot zei ze, doet ze vast nooit meer! groetjes en tot ziens, Martine
  13. Rob:
    10 september 2017
    Gefeliciteerd met jullie prestatie; ook al was het jullie daar niet om te doen. Eigenlijk lijkt het me so wie so fijner om je bestemming (Berlijn) te bereiken en dan met de trein terug. Goed dat jullie gezond en veilig weer thuis zijn gekomen.
  14. Angelique van de Krol:
    10 september 2017
    Stoere fietsers, welkom thuis in Drunen!!! Ik heb genoten van jullie verslagen en foto's. Ik weet het, heb niet eerder gereageerd, maar jullie hebben een geweldige fietsvakantie gehad en ik heb het allemaal gevolgd, fantastisch. Nu uitrusten van de vakantie..........tot gauw.
  15. Henny van Grinsven:
    10 september 2017
    Fijn dat jullie de tocht weer goed volbracht hebben. Lekker uitrusten nu!
  16. Lizet:
    10 september 2017
    Welkom Thuis!! weer lekker geslapen in jullie eigen bed? Nu weer genieten van jullie eigen huis!
  17. Marie-Louise en Jaap:
    11 september 2017
    Welkom thuis! Materiaalpech, dass ist schlecht. Darum mit dem eisenbahn teruggegaan. Genoeg materiaal voor een mooi fotoalbum :-) Trots op jullie en tot snel!
  18. Ger:
    11 september 2017
    Welkom thuis, helaas jullie reis niet kunnen volgen omdat wij zelf met vakantie waren. Maar zoals ik nu lees was het weer leuk en zul je zeker weer plannen gemaakt hebben voor de volgende reis.
  19. Peter en Riny:
    Hoi Ploni en Rien
    Ik fietste net naar huis vanuit Drunen (een kippeneindje...;)) en moest nu pas aan jullie fietstocht naar Berlijn denken. Wat vliegt de tijd en wat kan een mens toch druk zijn met allerlei dingen ;-(...... Dus ik kijken op jullie blog om wat te schrijven en dan zie ik dat jullie al thuis zijn. Nou ja al.... Een hele mooie en bewonderenswaardige fietstocht gemaakt. Petje af weer. Welkom thuis, geniet nog van de mooie nazomer in Drunen en tot spoedig ziens om jullie reisverhalen verder te horen. Groeten
  20. Ilze:
    11 september 2017
    Wat een bikkels! Genoten van jullie leuk geschreven verslag. Geniet maar lekker weer van jullie eigen stek.