2 september

2 september 2017 - Beelitz, Duitsland

Na een nacht heerlijk geslapen te hebben op een hotelschip en een stevig ontbijt vandaag weer 86 km gefietst en aangekomen in Beelitz. Prachtige route met prima fietpaden, duidelijk verschil tussen de deelstaten Saksen en Branderburg. Dit is het laatste weekend van de schoolvakantie wat betekend dat er hier veel gevierd moet worden aan trouwdagen, verjaardagen,  e.d. en dat allemaal buitenshuis.  Alle hotels en pensions helemaal vol. Met veel geluk (afzegging 5 min.voordat wij kwamen) hebben we nu allebei een eenpersoonskamer.  Ik heb wel een lichte schade opgelopen maar daar kan Plonie niets aan doen dus dat is niet de reden van gescheiden slapen. Morgen gaan we Berlijn dan toch bereiken, een echt stads bezoek doen we nu niet wellicht later op een aparte trip met auto, trein of vliegtuig. Nu willen we er maar even blijven en de eerste kilometers van de terugreis maken.

1. Yvonne:
    2 september 2017
    Jullie zijn bikkels, geweldig dat jullie zo genieten
  2. Jan en Anny:
    2 september 2017
    Nu al bijna in Potsdam en op 3 à 4 uurtjes fietsen van de Brandenburger Tor. Dat is snel gegaan. Hopen dat jullie toch nog iets van Berlijn kunnen zien. De heenreis is al met al voorspoedig gegaan lijkt ons. Horen wel via jullie verhaal langs welke route straks de thuisreis verloopt. Een goed vervolg gewenst en met hartelijke groet.
  3. Monique:
    Hoi Rien,
    Waarschijnlijk zijn jullie nog nooit zo blij geweest om apart te slapen.
    Beter apart dan niet slapen hahahaha.
    Jullie willen ook echt alles meemaken hè .
    Super dat jullie er bijna zijn.
    Hopenlijk hebben jullie net zo veel wind in de rug op de terugreis als de heenreis.
    Weltrusten voor nu en doe Plonie de groetjes, morgen !!! .
    Dikke kus Monique
  4. Marga Stokwielder:
    3 september 2017
    Hallo Plonie en Rien,
    Wat leuk weer om jullie reis/fiets belevenissen te lezen , mooie foto's ook.
    Nog veel plezier en vooral genieten !!
    Groetjes, Marga