30 augustus

30 augustus 2017 - Staßfurt, Duitsland

Vanmorgen lazen wij in de reacties dat wij jullie op het verkeerde been hebben gezet met ons vakantiehuis. Het hotel was vol en boden zij ons het vakantiehuis aan met een kleine bijbetaling. Vandaag weer na een heerlijke nachtrust en een schone was om 9 uur op de fiets. Vandaag ook een pittige tocht met veel klimmetjes. De eerste over asfalt maar na een uurtje weer de bospaden op. Maar op een paar km. na niet zo slecht. Soms een stukje asfalt tussen het gras van 20 cm. het is balanceren. Wij hebben 77 km gefietst en zijn nu in Stasfurt een echte grauwe oostduitse stad.Het was moeilijk om een hotel te vinden. Maar gelukkig een goed hotel gevonden, fietsen in de stalling, tassen op de kamer en eerst naar het terras voor een halve liter bier. Wij hadden al 2 liter water gedronken onderweg en een liter melk maar het was zo warm vandaag dat we veel vocht nodig hadden. Met dit slechte wegdek kan je moeilijk om je heen kijken je ligt zo op je neus. Maar soms huppelt er een fret of een marter voor je en dat is genieten. Onze fietsen houden zich goed op deze uitdagende tocht. Morgen weer een vlakke route.

1. Nicoline en Dick:
    30 augustus 2017
    Heel trots op jullie hoor, slaap lekker en morgen gezond weer op.
  2. Peer en Berna:
    30 augustus 2017
    Fijn te horen dat jullie een goede reis hebben gehad wel pittige klemmetjes en slechte fietspaden maar goed weer en dat is heel belangrijk in ieder geval droog wel heel warm begrijp ik daarom is het fijn te weten dat de rit morgen vlak is. Heerrŕrlijk.
    Een goede voortzetting en succes. Jullie hebben inmiddels toch bijna 800 km (misschien wel meer) afgelegd. We zijn er bijna ....... maar nog niet helemaal. Helemaal geweldig. Lieve grietjes van ons.
  3. Frits en Marjan:
    30 augustus 2017
    Goed om te lezen dat jullie de tocht weer doorstaan hebben.
    Morgen lekker peddelen op vlak terrein. Kun je weer om je heen kijken. Wel voorzichies blijven hoor!
  4. Theo van namen:
    30 augustus 2017
    Ha Rien en Plonie. Rien, het is toch net skiën, als er aan het eind van de dag maar een halve liter bier op je wacht ben je niet te houden. Leuk om te lezen dat het goed gaat, succes verder.