29 augustus

29 augustus 2017 - Thale, Duitsland

Wij hebben samen toch al redelijk wat gefietst, rondje Bodenzee, Passau naar Wenen. Naar Lago Gardena, vanaf Basel naar NL, en naar Rome maar we hebben nog nooit zulke slechte fietspaden gehad zoals gisteren en vandaag. Ook morgen verwachten we niet veel goeds. Het stijgen en dalen is best te doen maar de slechte ondergrond maakt het extra moeilijk en vermoeiend. Bovendien schiet we niet echt op, vandaag hard gewerkt en toch "maar" 58 km. We klagen niet maar het is anders dan verwacht, de omgeving is hier prachtig en we genieten volop van de natuur en de fraaie uitzichten. Vanavond geen hotel maar een vakantiewoning op een vakantiepark. Even volop de ruimte, kunnen we ook mooi even de was doen en buiten op een wasrek even laten drogen.

1. Peer en Berna:
    29 augustus 2017
    Het is geen wedstrijd en je hoeft je voor niemand waar te maken blijf maar lekker een dag in de vakantiewoning de fietspaden zijn nergens beter dan in Oost Nederland. Geniet er lekker van je bent al een heel eind richting Berlijn. Een goed verloop van de reis en we volgen jullie verder . Doei. Peer en Berna
  2. Sofie:
    29 augustus 2017
    Tijd zat... geniet van het uitzicht!
  3. Ans van amerongen:
    29 augustus 2017
    Hallo lieve mensen, wat een pech op ,,, wegen en paden, hopelijk genieten jullie van de mooie omgeving, ik heb vandaag niet gefietst, maar 350 km met de auto gereden, naar oude vrienden. Fietsen is leuker hoor. Hier was het 33 graden erg warm. Dag hoor, hoop voor jullie op een betere dag en ontvang vele groetjes van Ans.
  4. Ria de Bruin:
    29 augustus 2017
    Wat een slechte wegen en dan nog 58 km gefietst. Klasse hoor, wij nemen ons petje voor jullie af. Geniet maar even van de vakantiewoning, jullie zijn ook al een eind op weg naar het gestelde doel, Berlijn. Geniet van alles wat jullie onderweg zien.
    Groeten van Gerrit en Ria.
  5. Frits en Marjan:
    29 augustus 2017
    Veel traktoren tegengekomen? Pffff!
    Goede moed voor morgen, nieuwe ronde ,nieuwe kansen!
  6. Hendrika:
    30 augustus 2017
    Best pittig hoor! Ongeloofljk, dat dat fietspaden/wegen zijn. Goed om even een uitgebreide tussenstop te nemen.
    Veel succes op jullie (hobbelige) wegen,
  7. Sjoerd Vonk:
    30 augustus 2017
    Fijn dat jullie even een rustig plekje hebben,en jullie ding kunnen doen.Hoop voor jullie dat het weer een beetje goed blijft. Gr.sjoerd &geertje