27 augustus

27 augustus 2017 - Bad Gandersheim, Duitsland

Na de 67 km van gisteren hebben we vandaag 78 km weggetrapt. Eerste stuk prachtig langs de Wezer waar langs de Springbalsemien in bloei staat. Daarna toch even een paar pittige hellinkjes maar ook deze weer bedwongen. Morgen krijgen we veel meer klimmetjes, we gaan dan aan het "Harzgebergte" beginnen. Ook vandaag weer een speciale sport om een hotel te vinden, dankzij Internet en de Garmin lukt het steeds weer. Vandaag minder bos gezien maar langs  de rivier en door landbouwgebied. Nu gaan we in het dorp op zoek naar een restaurant,  vanavond op tijd naar bed en dan morgen .........

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nicoline en Dick:
    27 augustus 2017
    Fijn om te lezen dat het goed gaat, ook mooi weer he om te fietsen, maar wel veel heuvels, succes verder.
  2. Sieger en Ria:
    27 augustus 2017
    Het gaat goed bij jullie, leuk om te lezen. Wij hebben de kaart er weer bij gehad.
    Hier ook prachtig weer, wij hebben vandaag de Maaslandroute gefietst en zijn net thuis. Wij gaan zo aan de mosselen.
  3. Frits en Marjan:
    27 augustus 2017
    Dat de weg naar je toekomt,
    Dat de wind je steunt in de rug,
    Dat de zon je gezicht laat stralen,
    Dat God je draagt in de palm van zijn hand
    Ierse zegen.
  4. Ellen maaskant:
    27 augustus 2017
    Ik vond mezelf al zo'n held met 40 km per dag. Fietsen jullie dubbel zoveel! Mooi dat jullie dit doen en zo heerlijk genieten! Leuk om jullie reisverslag te lezen. En kan het gisteren een witte kwikstaart geweest zijn? Ik blijf jullie volgen! Liefs, Ellen
  5. Peer en Berna:
    28 augustus 2017
    Het gaat geweldig is het niet we hebben zo zin mee te doen er kwamen gisteren twee trekkers door Helvoirt en dan krijgen we de kriebels. Een fijne reis verder en geniet ervan we volgen het graag.
  6. Ans van amerongen:
    28 augustus 2017
    Lieve mensen, wat een mooi gebied, reis in gedachte mee. Ook in Drunen is het prachtig zomerweer. Ik ga morgen een dagje naar vrienden in Warmond en lees later jullie bericht. Veel plezier vandaag en vele groetjes van Ans.