24 augustus

24 augustus 2017 - Gütersloh, Duitsland

Na een nacht heerlijk geslapen te hebben en genoten van het ontbijt zaten we om 09:00 uur weer op de fiets. Eerst door Munster, een mooie stad zeer vriendelijk voor fietsen met veel aparte fietspaden en een speciale fietsrondweg (oud spoorlijn trace) Bovendien houden alle fietsers zich keurig aan de regels, ze stoppen zelfs voor een roodlicht als er geen verkeer aankomt !!! Vandaag weer prachtig weer (24 graden) en nog steeds wind in de rug. Vandaag veel door de bossen en tussen de maisvelden gereden. We zijn 78 km dichter bij Berlijn gekomen. Hebben vandaag een hotel midden in de stad (iets boven budget) dus we gaan er extra van genieten.

1. Lizet:
    24 augustus 2017
    Wat zijn jullie aan het genieten! Fijn. Nog een goede fietsreis en geniet van alle mooie dingen. groetjes Lizet
  2. Greet en Damiaan:
    24 augustus 2017
    Zo. Het tempo zit er goed in. Veel (la)trapp(e)lezier.
  3. Ben en Ria:
    24 augustus 2017
    Wat een heerlijke sfeerplaatjes weer (de biertjes smaken vast weer goed) en hoe herkenbaar! Hopelijk Aldi's en Lidl's voor de "brood"nodige trek maar dat zal vast wel lukken.
    Wij zaten de laatste dagen hemelsbreed niet ver bij jullie vandaan, regio Winterberg en ook wij hadden dat prachtige weer waarvan jullie nu genieten. Gisteren een stuk rond de Edersee gefietst en we hebben regelmatig aan jullie gedacht. Ook het verhaal van de lekke band kwam bekend voor en ook nu lekker vlot opgelost.
    Geniet van de prachtige omgeving en het mooie weer. We zullen duimen dat dat tot eind september in ieder geval aanhoudt. Lieve groeten van ons
  4. Reinder en Hermien:
    24 augustus 2017
    Lekker blijven genieten van alles wat op jullie (fiets)pad komt! Heerlijk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben!
  5. Peer en Berna:
    24 augustus 2017
    Gewoon lekker genieten met betalen ben je eraf. Het weer is de komende dagen weer goed dus geniet ervan groetjes van ons
  6. Ger:
    24 augustus 2017
    Munster kennen we een beetje omdat we daar vrienden hebben wonen. Over een paar weken gaan we daar nog naar toe (iets meegekregen van de beelden tentoonstelling?), maar eerst gaan we morgen zelf met vakantie,
    Maar inderdaad, de fietsers in Munster houden zich erg strikt aan de regels, daar zouden wij wel iets van kunnen leren. Nog heel plezier, het weer is geloof ik wel goed, en tot wederhoren.
  7. Frits en Marjan:
    24 augustus 2017
    Heerlijk met zulk mooi weer op de fiets te zitten!
    Genieten elke avond van jullie étappe(verhaal) !
    Tot morgen maar weer, lieve trappisten.
  8. Jan en Anny:
    Beste doortrappers,
    Met de wind in de rug vliegen de km's in rap tempo voorbij lezen wij in jullie dagboek. En gelukkig heel mooi weer onderweg. Nog even en Berlijn begint in het Oosten te dagen. Zullen jullie blijven volgen in jullie woord en beeld. Ziet er weer heel mooi uit. Een heel goede reis verder !
  9. Martine:
    25 augustus 2017
    Het fietsen zit bij jullie goed in de benen hoor! Wat een kilometers per dag. Komen jullie daardoor niet te vroeg op de eindbestemming? Gelukkig is het weer hier ook fantastisch. Je af en toe lekker laten verwennen hoort er ook bij toch? Groetjes Martine